Kontrakt 2
Zakończyły się rozmowy konsultacyjne pomiędzy Wykonawcą a Personelem Inżyniera w sprawie uzgodnienia wycen, które posłużą do określenia wartości Dokumentów Wykonawcy oraz innych Dóbr na datę odstąpienia od Kontraktu. Inżynier na dzień 31.03.2023r zakończył Inwentaryzację Dokumentów Wykonawcy i sporządzenie wycen w trybie Subklauzuli 15.3 i 19.6, jednak ze względu na złożony wniosek do Sądu Polubownego przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej o polubowne rozwiązanie sporu w trybie mediacji, Strony wstrzymały się od podpisania Protokołu z Inwentaryzacji. Aktualnie strony przy udziale Inżyniera kończą sporządzanie Poleceń Zmiany dla zakresu prac projektowych, które stały sie konieczne do wdrożenia między innymi po uwzględnieniu postulatów gmin. Rozpatrywane są również Roszczenia Wykonawcy.